تنها 23 دقیقه تا برگزاری امتحان …!

سلام

الا ساعت 7:27 دقیقه هستش و تنها 23 دقیقه مونده تا زنگ مدرسه برای برگزاری امتحان بخوره و من هنوز اینجام😀

اشکال نداره مدرسه تا خونمون 20 متر راهه😀

از اضطراب زیاد مثل همیشه نمیدونم چیکار کنم ….وووی… امتحان خیلی آسونیه ولی خوب اضطراب هم آسون نیست و کاره خودش رو روو آدم پیاده میکنه😀

الان شده 22 دقیقه😀

من دیگه  کم کم برم آماده بشم که اومدم کلی کار دارم

هم باید قسمت اعظمی از اسکریپت رو تمام کنم تا قبل از 12 و اگر 5 شنبه مارو تعطیل کنند که دیگه منو بگید واستون میترکونم😀 اگر نه که یکمی با بی حوصلگی میشینم سره اسکریپت و امیدوارم حتی شده امروز تمامش کنم یعنی قبل از آغاز روز رسمی مدرسه که اگر مارو فردا تعطیل نکنند میشه فردا

شنبه هم که تک زنگ ریاضی داریم خیلی باحاله کلاسش😀

اوه … دیگه داره دیر میشه ما رفتیم آماده کنیم خودمون رو واسم  دعا کنید فعلا خدانگهدار😀

Bye/./;

پاسخی بگذارید

