کتاب آموزش php – ابتدایی …

سلام

11948

برای دوستانی که علاقه زیادی به یادگیری زبان برنامه نویسی PHP که تحت وب هم هست دارند پیشنهاد میشه این کتاب 400 و خوردی صفحه ای رو دانلود کنند و کامل بخونند شاید انگلیسی باشه ولی کسی دلش رو داشته باشه بخواد حالا زبان چینی هم باشه میره دنبالش😀 برای تازه کارها بگم که PHP یک زبان اپن سورس هست و هر روز در حال گسترش میباشد ( به این میگن زبان😀 ) این کتاب در کل پایه شما رو خیلی قوی میکنه و برای مراحل پیشرفته تر همتون رو آماده میکنه نظر قطعی نمیدم چون خودم هنوز دانلود نکردم این هایی که گفتم ترجمه شده ولی خوب حس حسه ما مردک ها😀

بویی میاد که چیزه جالبی باشه دارم دانلود میکنم ببینم چی هستش ( الان نه بعدا ) شما پیشواز برید ما سره وقت میایم😀 اگر کسی دانلود کرد ممنون میشم نظرش رو بزاره در قسمت دیدگاه ها .

راستی این روزهای ایمیل های زیادی حاوی کتاب های آموزش php /mysql به دستم میرسه که به زودی همگی رو براتون در پست هام قرار میدم😀دانلود از رپیدشیر – حجم 5 مگابایت و اندی😀

http://rapidshare.com/files/187171822/PHP.A.BEGINNERS.GUIDE.Oct.2008.eBook_www.softarchive.net.rar

2 Responses to کتاب آموزش php – ابتدایی …

  1. DaRiOuShJh می‌گه:

    هه هه هه
    ساملیک!
    مردک! اینجا هم دست از سره این اسمایلی ور نمیداری؟!×!

    آفنر وبلاگه جلبیه!
    همینطور ادامه بده بلکه یه روز مثله من شی!

    راستی

    چک کردم:

    mardak.co.cc

    بازه!

    بدو بدو کن برو بگیرش!

    در زمن از روی لینکه زیره سایته من برو co.cc به من موجودی تعلق بگیره!×! مدلشه!!!

  2. mardak می‌گه:

    سلام بر داریوش😀
    اسمایل به این خوشگلی سلطانه حالشو ببر😀

پاسخی بگذارید

