برگشتم بعد از مدت ها !

سلام به دوستان😀

خوب همگی حالتون خوبه؟ سره حالین ؟ بدون ما خوش میگذره ؟😀

پس از مدتی نبود و درگیری از وردپرس گرفته تا پروژه ها و درس ( درس بره آخره کار😀 ) خلاصه این وردپرس گذاشت که ما بیایم و حرفای مردکیمون رو بزنیم🙂 هـــی یادش بخیر چه روزایی با هم بودیم !!!!😀 .

این روزها وقتم تقسیم شده هم به خاطر تمرینات فشرده ای که داریم هم پروژه ها و هم درس که یکم لااقل سرش میرم و برم🙂 . من الان در هفته 6روز ورزش دارم و شاید دیگه مثل قبل از تعداد بروزرسانی نترکونم :d . این یه مشکل مشکل دیگه هم اینه که وردپرس یا به قولی سیستم من قاطی کرده یک بار خارج شدن از وردپــ دیگه باید تا یه هفته خیر بلاگ رو بخورم … ولی امروز یک امتحانی کردم و متوجه شدم خوب شده😀 که الان هم دارم براتون پست میدم !

به زودی چیزای جالبی براتون میزارم در زمینه اینترنت و وب سایت ( از جمله طراحی :d ) .

خوب فعلا این پست رو بگیم خداحافط تا مفید شیم یکم !

پاسخی بگذارید

