چرا تحریم مجازی اون هم از نوع bluehost ?!

سلام

میبینید سیاست تا کجا ها واگیر دار شده ؟😦 سایتی که براش خیلی زحمت کشیدم یعنی tikbook.com از طرف بلوهاست به خاطر ایرانی بودنم بسته شد😦 این همه زحمت و هزینه همه بر باد رفت .

سایت حتی یک کلمه فارسی و یک جمله از سیاست توش بیان نشده بود پس واسه ی چی باید اینکار رو با ما میکردن؟ اون از aseman.us که واسطه ی خرید از بلوهاست میاد تو جواب هاش بندهایی قانونی که هیچ مسئولیتی رو نداره بیان میکنه که امیدوارم با این اتفاق دیگه کسی از بلوهاست خرید نکنه اونم از خوده bluehost.com که میگه چون شما ایرانی هستید اینکار رو با شما کردن😦

حالا کاری که هیچموقع نگرانش نبودم باید واسش نگرانی بکشم😦 یعنی برم دنبال یه هاستی که با اینجور مسائل مشکل نداشته باشه … هی زندگی !

این هم جوابی که بلوهاست داده😦 >

Due to the current US Sanctions, we are required by Federal Regulation to terminate all business with countries or people from countries listed at: http://www.ustreas.gov/offices/enforcement/ofac/programs/

When you sign up, your IP address is logged & tracked to the country the signup originated from. If the IP address or physical was tracked to a country on the US Sanctioned list, at this time we must ask that you please seek an alternative hosting provider. Despite your violation of our TOS we as a courtesy will allow you 15 days from the date of Deactivation to remove your account from our servers. You now have CPanel & FTP access to your account so you may backup your files & transfer your domains as needed.

After that time your files and data will be completely deleted from our

این تحریمی که حتی یک روز فکرش رو هم نمیکردم بیاد گیره من بیوفته حالا افتاده بدجور هم شکسته !

حالا شما نظرتون چیه ؟ یه هاستینگ خوب که به اندازه ی بلوهاست به کاربراش وسعت انجام عملیات رو بده معرفی کنید ! هــــی زندگی !

2 Responses to چرا تحریم مجازی اون هم از نوع bluehost ?!

  1. احسان می‌گه:

    سلام
    به نظر من نمیشه به بلوهاست خرده گرفت، چون قبلا برای ما شرایط رو تشریح کرده. ولی در مورد کسایی که از آسمان (آقای شهنام) هاست تهیه کردن باید بگم ایشون اصلا زیر بار مسئولیتی نمیرن. چون طبق مکاتباتی که با بلوهاست داشتم و هاستم ساسپند شده بود، گفتند که مبلغ کل از هزینه‌ی دومین و روزهای استفاده از هاست کسر و باقیمانده به شما ارجاع داده می‌شود. ولی آقای شهنام با اینکه این مطلب رو بعد از چندین بار طفره رفتن قبول کردن، می‌گفتند که مبلغ رو ما پس نمیدیم. طی قرار داد فلان…
    این در حالی که خود بلوهاست داره مبلغ رو پس میده و این به نظر من یه نوع دزدیه که آسمان این مبلغ رو به خریداران پس نده.
    به هر حال بعد مکاتبات بسیار چند ساعت پیش هاست من اکتیو شد. وظیفه‌ی خودم دونستم بگم تا کسایی که هاستشون دی اکتیو شده ناامید نشن و قید هاست و پولشون رو نزنن. و تلاش خودشون رو بکنن. در ضمن بلوهاست گفت که مهم محل لاگین شدن نیست، محلی که حساب باز شده، و نباید حساب در کشورهای تحریم شده که دولت امریکا اعلام کرده، باز شده باشه.
    يه نکته‌ي ديگه که تو يه پست ديگه‌ي شما ديدم مي‌خواستم بگم به گفته‌ي خود بوش اين يکي از دستورات پريزيدنت بوش مي‌باشد(اين گفته‌ي خود اپراتور و پشتيباني سايت به من بود).
    بازم اميدوارم تلاشتون رو بکنيد، به اميد خدا مشکلتون مثل من حل بشه
    موفق باشید

  2. mardak می‌گه:

    سلام احسان جان
    متشکر که مطالب رو دنبال میکنید🙂
    راستش من دیگه مشکلم رو حل کردم و تونستم به یه طریقی ساسپند شدن سایت رو باز کنم و مشکلی هم دیگه پیش نیومد
    من حدود نزدیک به 2 ساعت باهاشون صحبت کردم ولی به جایی نرسید

    آسمان هم که هرچی میگیم قانون هاش رو برای ما میاره🙂

    شما هم موفق باشید

    تشکر//

پاسخی بگذارید

