بازگشتم با کمک Firebug

سلام به دوستان گلم که این مدتی که نبودم خلاصه اینجا سر میزدن …
الان که دارم این پست رو بعد از 3 – 4 ماه میدم !! موقع امتحانات ترم هستش ! مثل همیشه مثل شروع کار با امتحانات وبلاگ انگاری بالا میاد :d
حالا بگذریم خلاصه پس از مدت ها مطاله دریافتم که سیستمم با Https لوگین وردپرس مشکل داره و اینجا بود که با firebug فایرفاکس یک دستکاری توی صفحه کردم و صفحه رو اکشن کردم به http و الان شد که پیش شما دوستان هستم و دارم پست میدم
به زودی بعد از اینکه امتحانات پنیری رو دادم پست های آموزشی براتون میزارم تا کلی پرفیض بشید کمی تانـّی ( تاثیر امتحان ادبیات که پس فردا دارم :d ) داشته باشید

FireBug

پاسخی بگذارید

