اول هفته نزدیک است …

سلام

خوب من از امشب دیگه کمتر پست میدم😀 امتحانا دوباره داره شروع میشه پس فردا تعلیمات اجتمااعی داریم که از امشب شروع میکنم ( شروع کردم ولی خوب پارت بندی شده بود :D) دوشنبه هم عربی😦 داریم که اصلا ازش خوشم نمیاد !! اینم باید بشینم بخونم که میدونم وقت هم کم میارم ولی خوب آنچه هست باید خواند😀

کله تا 3 شنبه ی هفته ی بعد روزی 2 – 3 یا 4 تا پست میدم بعدش هم که میره برای هفته ی بعدش که 2 تا پست بیشتر نمیدم چون ریاضی – زیست – شیمی – فیزیک توی یک هفته هست !!!!! :D:D ( مرسی برنامه ریزی ! )😀

خـــلاصــه ما نیستیم هوای مارو داشته باشین توی تابستون هم یکی از دوستام رو شاید نویسنده اینجا کنم که دوتایی بتایپیم و بتاپیستیم !( میدونم فهمیدید چی گفتم :D)

الان 2 تا برگه نمونه سوال !😉 جلومه بشینم از اینا شروع کنم و بعد برم کتاب

فعلا دوستان خدانگهدار

پاسخی بگذارید

