نرم افزار مدیریت آپاچی و MySQL

سلام به تمامی دوستان

خوب من بعد از مدت ها برگشتم ولی نه دسته خالی بلکه با یک برنامه نویسی باحال…

خوب این روزها جدا از درس و مدرسه سرم مشغوله طرح مدیریت آپاچی و MySQL (تحت دسکتاپ) هستش فکرشم از اون روزی به ذهنم زد که نرم افزار هایی مثل wm و easyphp خیلی محدودیت ها داشتن و کلا یه جور فقط کارشون start و … بودش و بس ولی من رو این نرم افزار با کمک دوستانم ایراداتش و کمبودهاش رو تا اینجا رفع کردم و الان روی آخرین قسمتش هستم تا نسخه 1 این رو بیرون بدم

تمامی نسخه های این نرم افزار کاملا رایگان هستش و بعد از اینکه اسمش رو مشخص کردم سایت اختصاصی رو میزنم و توی همینجا به شما معرفی میکنم

تشکر//

2 Responses to نرم افزار مدیریت آپاچی و MySQL

  1. محمد می‌گه:

    با آرزوی موفقیت برای شما … و در انتظار پروژه :
    اگه قبل از انتشار نهایی بیشتر در موردش توضیح بدید به نظرم بهتره

  2. mardak می‌گه:

    سلام
    ممنون بابت نظرت
    قبل از انتشار هر روز در مورد روند کار و درباره خوده کار توضیح میزارم

    تشکر/.

پاسخی بگذارید

