شروع دوباره مردک

سلام

خیلی وقت بود که مطلبی ارسال نکردم . و خیلی وقت بود که از اینجا خبری نمیگرفتم و سرکی نمیکشیدم ! نمیدونم چرا . شاید به خاطر این بوده که خودم رو درگیره یک سری مسائل کردم که برام پیچیده و زمان بر بود . الان برگشتم که دوباره شروع کنم و براتون از حرف ها خودم که یک مردک بیش نیستم بگم !🙂 . میخوام شروع کنم و دیگه تمام یا فاصله ای بین مطالبم نندازم .

امروز دیدم چندتا از دوستانم وبلاگ خودشون رو اوردن بالا یا دوباره شروع کردن . هرچی فکر کردم یادم اومد یک مردکی هم بوده که نوشته هایی از خودش یا دوستاش داشت !

گفتم یک سری بزنم به این پیش خوان زیبا و قدرتمند وردپرس . و با دیدن دیدگاه هایی که دوستان گذاشتن و تاریخ آرشیوم واقعا دل گرم شدم و امیدوار که شاید این مردک نوشته هاش به گوش یک سری از شماها برسه و برای بعضی ها اطلاعاتش مفید یا برای بعضی ها طبق دیدگاها و عقایدی که دارن باشه .

در هر صورت مردک از الان دوباره توی خودکارش جوهر ریخته و وصلش کرده به یک مخزن پر از جوهر ! که تا سال ها میتونه برام از فکرام و کارهام بنویسه .:) 2 سال پیش بود که شروع کردم (نزدیک دوسال پیش) حدود 14 15 سالم بود . دوران خوبی بود مثل الان پیچیدگی نداشت ! همیشه میخواستیم بزرگ شیم شاید جالب بشه زندگی ولی اصل زندگی وقتی هست که میخوایم بزرگ شیم! اون زمان رو من دوست داشتم … بحث زیاد عاطفی شد …

از کسانی که این مدت به پست های ثابت و بی تغییر من سر میزدن تشکر میکنم . از این به بعد با قدرت در خدمت همگی هستم .

2 Responses to شروع دوباره مردک

  1. alghof می‌گه:

    به جا بلاگ بازي برو درست رو بخون جوان 16-17 ساله!

  2. mardak می‌گه:

    !! میزاشتی دوتا پست میدادیم بعد ضدّحال میزدی😀😀😀
    فعلا که تابستونه ! بزار حالشو ببریم !!

پاسخی بگذارید

