شیلترینگ : شاید برابر با تاریخ انقضاء!

سلام

روزی که مردک رو دوباره شروع کردم رفتم سری به دیگر وبلاگ هایی که با اکانتم ساختم زدم مثل bazikon , beemove و … راستش دیدم شیلتر (فی) شده … هرچی فکر کردم نفهمیدم چرا ! چون واقعا محتوایی خلاف قوانین نداشت … فرض کنیم beemove فیلم های هالیوودی داشت ولی bazikon چرا؟! بازی هایی که مشکلی نداشتن و کاملا شیلتر (فی) شدن .

الان هم که اوضاع اینترنت اینطور شده و ویpان هم نمیشه استفاده کرد . فقط هرروز میبینم که توی پیش خوان من نوشته دیدگاه جدید ! خوب خیلی دوست دارم ببینم بازدیدکننده چی میگه ولی هنوز موندم توش !🙂 به خودم گفتم شاید فهمیدن کسی سری به این نمیزنه بی صاحاب شده بهتره شیلتر (فی) کنیمش !! واقعا اینطور بوده ؟🙂

خب از نظر اونا تاریخ انقضاء bazikon , beemove بوده . پس منم دیگه اونجا ادامه نمیدم و فقط وفقط به مردک میرسم که خیلی دوسش دارم !! مردک کجایی ؟🙂

پاسخی بگذارید

