ناامیدی یا امید !

سلام

نمیدونم چی شد ولی بعد از این همه ارسال و … وقتی میدیدم کسی برای مطالبم دیدگاهی ارسال نمیکنه یکمی بی حوصله شدم برای ارسال مطالب جدیدتر . ولی امروز اومدم دیدم چندتا دیدگاه جالب ارسال شده ! گفتم عجب ! نباشیم بهتر به فکرمونن😀 در هر صورت شاد و شنگول شدم !!🙂 تا شب در مورد boss نویسی برای wow یک سری مطالب قرار میدم امیدوارم لذت ببرین . چون انگاری طرفداراش بیشتر هستند ! ( هیچی از cpp حالیم نیست🙂 فقط از کتابخانه wow SD2 آشنایی دارم ) همین :دی

راستی این مدت یه خورده مشغول کارای دیگه هستم برای همین آموزش های جدیدم شاید یه خورده دیرتر بیاد توی وبلاگ ! عذر خواهی میکنم به زودی آموزش های :

  1. وردپرس با AJax,Jquery
  2. آموزش و اطلاعات مربوط به Boss نویسی WOW
  3. و …

پاسخی بگذارید

