امروز عجب روزه پرماجرایی بـود !!!

سلامی دوباره 😀

میخوام ناراحتیم رو بابت هاستم بندازم کنار برم سره زندگی عادی ( البته موقع ارسال این پست 😀 ) خوب امروز راستش رو بخواین با اینکه شنبه ساعت 9 مدرسه تعطیل میشه ولی خوب میتونم بگم حاضر بودم 8 ساعته باشم ولی اینطوری نمیشد یعنی …

امروز ساعت 9 اومدم قرار بود ساعت 11 مسابقه رده بندی فوتسال داخل مدرسه برگزار بشه اما به خاطر مسابقه پینگ پنگ برگزار نشد 😀 تیم ما اومد همه بعد از فهمیدن این جریان عصبانی بودیم 😀 بعد دیدیم بیکاریم و وقت خالی شده گفتیم بریم به جناب 😀 اباذری ( دبیر ورزش ما هستش 😀 ) بگیم که میزاره پینگ پنگ شرکت کنیم یا نه بعد از کل کل و دعوا خلاصه اجازه داد و گفت نفری 1 تومن بیاین بالا 😀 من 5 تومنی دادم نمیدونم چرا 3.500 بم برگردوند !! ( بچه گیر اورد بزار کارش دارم 😀 )

مارو گذاشت توی اواخر بازی های امروز ! من با یه سال بالایی افتادم که فامیلیش کاظمی بود فکر کنم 2 یا 3 دبیرستان بود 😀

خلاصه با هم و با داور کنار اومدیم همه رو از اتاق پینگ پنگ بندازیم بیرون و اینطور هم شد و تونستیم اینکار رو کنیم 😀 ما 3 نفر تو اتاق بودیم یکم دست گرمی زدیم منم واسه اینکه طرف رو مغرور کنم مسخره بازی در می اوردم طوری که فکر کرد از دو پارتـی که 11 point هستش هیچی رو بهم نمیده 😀 ( جوونه دیگه 😀 ) خلاصه دستگرمی گفتیم 5 تایی میزنیم زدیم 5 بر 3 بهش واگذار کردم 😀

رفتیم توی بازی نتیجه بود 8 – 5 به نفع من بعد بیچاره یه حالتی شد که فکر نمیکرد اینطور بشه بعدش منم 3تا کوب دادم و 11 – 8 پارت اول رو بردم ازش :d ( حال کن ! )

جاهامونو عوض کردیم حالا پارت دوم کاملا گرم افتاده بودم روحیه هم داشتم اونم تو جو بود 😀 😀 … پارت دو 2 – 1 جلو افتاد بعد من 3 – 2 جلو افتادم بعدش من شدم 5 و اون شد 4 بعد اینقدر پوینت نگرفت تا اینکه شدم 8 و اون شد 5 از 8 تا 11 رو پشت هم گرفتم و 11 – 5 هم پارت دوم رو بردم و به مرحله بعد راه پیدا کردم 😀 خوب بود؟

این تازه اول کار بود 😦 بدترین قسمتش … بعدش از همون ور ساعت 2 تمرین بسکتبال واسه انتخابی تیم استان داشتم 😦 وااااای بدترین روزه تمرینم بود 😦 اینقدر حالم گرفته بود که موقع برگشتن نمیدونم چی شد به جای اینکه برم آژانس بگیرم از تا کوچه کناره زمین تمرین در اومدم ! 😦 علاوه بر اینکه نقش مهمی ایفاء نکردم اشتباه هم داشتم تو پاس و … )

ولی خوب یکم هم خسته بودم یعنی خیلی خسته بودم 😦 ولی اشکال نداره پس فردا یعنی 2 دوشنبه اینطور میخوام بازی کنم که بشم امیر 2جلسه پیش 😀

خوب دقت کرده باشید بین 9 تا 11 یک وقت خالی وجود داره این زمان رو من امروز اولین جلسه ای بود که رفتم کلاس عربی پیشه یکی از جوانترین های تدریس عربی 😀 متول 62 بود رتبه 3 کنکور انسانی رو داشت دبیر! 😀 خلاصه وارد شدیم کلاس تو یه جای خیلی باحالی بود پنجره هم باز بود باده خنک میومد کلی حال داد آخره کلاس رتبه اونایی که پیشش میومدن رو در اورد واااای عجب رتبه هایی بودن یکیش رتبه 75 / 105 / 170 / 48 و … من موندم اکثرا زیره 2000 و همشون هم عربی 100% زده بودند !!!!! کمترینشون شاید 85 بود :d

خلاصه آخر بهم گفت تو هم زیره 2000 دیگه !! بعد من درو دیوار رو نگاه میکردم میگفتم خدایا من زیره نزدیک 2000 هم بیارم خیلیه چه برسه زیره 2000 !!!!!!

:D:D:D

بعده تمرین بسکتبال رفتم کلاس ریاضی ایندقر خسته بودم که x رو با y تشخصی نمیدادم و اگر 5 دقیقه دیگه اضافه میموندم به خواب میرفتم از بس خسته بودم.

از بلوهاست و تحریم ها چه خبر ؟!

BlueHost

سلام

این هم شانس ما هستش دیگه کاری نمیشه کرد 😦

تونستم سایت رو آپ کنم و بیارم بالا ولی … متاسفانه طبق گفتگویی که با پشتیبان بلوهاست داشتم مارو توی لیست قرار دادند و به این راحتی ها دور زدن ممکن نیست ! tikbook.com و … بالا اومده ولی 15 روز وقت مونده یعنی ممکنه دور زدنه ما جواب بده ؟ طبق گفته ی پشتیبان این قوانین جدید و سیاسی هست که در آمریکا به اجرا در اومده ( جدیدا ! ) … خدایی شانس رو ببین اینقدر میگیم بوش بده ولی بدیش به دنیای مجازی نرسیده بود ولی این باراک نیومده چسبید به هک و امنیت اینم یه نمونه از تحریمی که شدیم ! فکر کنم قبلا تحریم اینطور بودیم ولی نه به این شدت که سایت های بزرگ ایرانی هم بسته بشند مثل … ! نیگم 🙂

خوب دیگه دیدم هیچ چیزی بهتر از VPS نیست 😦 در حال گشت و گذار هستم و دنبال یه VPS توپ و با کیفیت و البته با قیمت مناسب میگردم … ( اگر میدونید دریغ نکنید ! )

امروز رو خیلی خسته شدم حالا تو پست های بعدی واستون تعریف میکنم ! فردا باز درباره بلو خبر میارم 🙂 .!

باز هم رکورد شکنی آیفون !

سلام 🙂

با اینکه حسابی درگیره این تحریم هاستینگم هستم ولی خوب میام پست میدم تا روحیه شخصیم بهتر بشه 😀

Apple IPhone

Milions Download From AppStore

ماه قبل Apple اعلام کرد که سیصد میلیون نرم افزار IPhone از وب سایت Appstore دانلود شده است . حالا Apple شکسته شدن رکورد قبلی و عبور از مرز 500 میلیون دانلود نرم افزار را اعلام کرده که نشان از افزایش تعداد علاقه مندان این دستگاه دوست داشتنی است . البته تعداد نرم افزار ها نیز از 10000 عدد به 15000 عدد افزایش داشته که خود تاثیر بالایی در به ثبت رسیدن رکورد 500 میلیون دارد :O !! 😀