سال 1998 گوگل به چه شکل بوده؟!

سلام

یادش بخیر ! البته برای کسانی که سال 1998 میرفتن گوگل ما که سنمون در حده اینترنت نبود اون موقع 😀 ولی خب هرکی رفت که رفت ! نمیدونم تاحالا شده دوست داشته باشی بدونی توی وبسایتی که هستش اولین روزه افتتاح به چه شکل بود ؟ چه ایرانی چه خارجی ! مثلا برای من جالب بود گوگل در 1998 که افتتاح شد چه شکلی بود ! یا اینکه بدونم بلاگفا چه شکلی داشت !

http://web.archive.org/web/*/http://google.com

گوگل رو نگاه کن !! و فکر کن.

خب کاری نداره کافیه به آدرسی که در ادامه گذاشتم برین و اسم سایت رو بنویسید همین ! ادامهٔ این نوشته را بخوانید

بازگشت تیم برنامه نویسی موکیو !

WWW.MOOQTEAM.COM

سلام

حدود چند ماهی بود که موکیو تیم هیچ کارو فعالیتی نداشت و به طوری غیره فعال شده بود . اما امشب تیم دوباره کارش رو شروع کرد و سایتش رو بالا اورد . حالا دیگه رسما هرپروژه ای که باشه این تیم در خدمت مشتریهاش هستش .

ممون

شیلترینگ : شاید برابر با تاریخ انقضاء!

سلام

روزی که مردک رو دوباره شروع کردم رفتم سری به دیگر وبلاگ هایی که با اکانتم ساختم زدم مثل bazikon , beemove و … راستش دیدم شیلتر (فی) شده … هرچی فکر کردم نفهمیدم چرا ! چون واقعا محتوایی خلاف قوانین نداشت … فرض کنیم beemove فیلم های هالیوودی داشت ولی bazikon چرا؟! بازی هایی که مشکلی نداشتن و کاملا شیلتر (فی) شدن .

الان هم که اوضاع اینترنت اینطور شده و ویpان هم نمیشه استفاده کرد . فقط هرروز میبینم که توی پیش خوان من نوشته دیدگاه جدید ! خوب خیلی دوست دارم ببینم بازدیدکننده چی میگه ولی هنوز موندم توش ! 🙂 به خودم گفتم شاید فهمیدن کسی سری به این نمیزنه بی صاحاب شده بهتره شیلتر (فی) کنیمش !! واقعا اینطور بوده ؟ 🙂

خب از نظر اونا تاریخ انقضاء bazikon , beemove بوده . پس منم دیگه اونجا ادامه نمیدم و فقط وفقط به مردک میرسم که خیلی دوسش دارم !! مردک کجایی ؟ 🙂

به این میگن فکر اقتصادی ؟! آیا؟

سلام

خب به خاطر این روزهایی که همگی میدونید چه خبر هستش اینترنت به شدت کند شده . از شانس منم گیم سرور چون توی ایران هستش و از پهنای باند ایران استفاده میکنه دچار مشکلات شدیدی شده و الان 24 ساعت میشه که سرور خاموش شده تا مشکلات رسیدگی بشه …

حالا شاید بگین کجای این مطلب به فکر اقتصادی این مردک جوان بر میگرده !؟ خب من الان دارم ماهیانه 100.000 تومن بابت این سرور  هزینه میکنم (همش من نه 50% اسپانسر ) ولی خب امروز نشستم فکر کردم گفتم چه کاریه؟! من کامپیوتر خودم هم در ایران هستش ping ip من زیره 100 هستش که برای گیم سرور خیلی عالیه . خوشبختانه یا بد-دانه 😀 از 7 صبح تا 7 صبح روزه بعد روشنه : ))))) میتونم بدون هیچ هزینه ای اینکار رو کنم و سرور رو زیره نظر خودم داشته باشم .

من الان دارم اینترنت 256 (مایل به 1024 ::D:D:D ) از شاتل ماهی 45 هزار تومن میگیرم (با پهنای بانند 30 گیگا) خوب برای سرور فکر کنم خیلی عالی باشه البته منو یکی از دوستان به طور آزمایشی روی این سرور امتحان انجام دادیم که خوب جواب داد حالا امروز قرار شده یه خورده شلوغش کنیم ببینیم میکشه یا نه …

چون اینو جدی میگم سرور توی دیتاسنتر ایرانی با سرور توی خونه آدم هیچ فرقی نداره !!! «سخنی به یاد ماندی از مردک ! »

حالا امیدوارم همه چی خوب پیش بره و من بتونم سرور رو بیارم روو کامپیوتر خودم و توو خونه ی خودم ! زیره امنیت کامل ! 😀 طوری که شبا هم پیشش میخوابم :)))

فقط مونده صحبت با شاتل تا IP ثابت بگیرم _ الان به یک سری حرکات و تنظیمات ثابت شده ولی کاملا شخصی بایید بگیرم _

تبدیل بلاگفا به phpnuke

سلام

یکی از دوستام (سجاد سالمی) درگیر نوشتن این اسکریپت بود و چندین بار هم ازم خواست که با هم همکاری کنیم ما هم قبول کردیم  ( با اینکه میخوام بکشمش :D) ولی خب بعد از مشکلاتی که در پست های قبلی گفتم و پیش اومد دیگه وقت نشد بنویسم امروز صبح نیم ساعت بیکار بودم گفتم بد نیست درصدی از اون رو بنویسم …

این اسکریپتی که میزارم کامل نیست فقط در حده خارج کردن عنوان و متن کامل مطلب ارسالی هستش 🙂 (+صفحه بندی هاش هم هنوز تمام نکردم) . ایشالله چند روز دیگه کلا تمام میشه و از تیم سجاد سالمی ( Nukers.ir ) انتشار پیدا میکنه .

اسکریت هم براتون توی ادامه گذاشتم 🙂 . البته از نظر برنامه نویسی و نظم و بهینه سازی یه خورده ایراد داره ( عجله ای و با فکر و ذهن مشغول نوشتمش) حالا توی نسخه نهایی برطرف میشه . این هم اضافه کنم که این اسکریپت هنوز بهش تبدیل شونده نیوک اضافه نشده و شما حتی میتونید به سیستم های دیگه تبدیل کنید چون الان اطلاعات خام از عنوان و متن مطلب رو در اختیار شما میزاره !! :دی

ادامهٔ این نوشته را بخوانید